op route begin in Dalat

6 maart 2014 - Ho Chi Minh-stad, Vietnam

Even als geheugensteuntje we zijn hier 6 uur voor bij jullie. Na een eerste lastige en onrustige nacht zijn we vanochtend met een goed ontbijt gestart. Er wordt niet gemopperd over warmte en drukte hoor, dat zijn gewenningen. Waar ik het nu over wil hebben is hoe het is om miljonair te zijn. Vandaag in het bezit van 5 miljoen en geloof het of niet ik blijf er heel gewoon bij. Doe nog bveel te voet, heb m'n eigen fiets weer in elkaar gezet en geef zo maar 30.000 uit voor een grote fles water. Heel apart. Wel flink wat rekenwerk.
De 5e vandaag om 7uur naar het busstation vertrokken. We hadden geboekt naar Dalat. Bleek de fietsen moesten apart met een wagen en wij in een luxe ligbus voor een rit van 8uur. Heel relaxed dat wel. Zou er foto bij doen. De fietsen zijn er nu nog niet die komen pas morgenochtend. Wat een gedoe.
Word vervolgd. Gelukkig de fietsen zijn er en we hebben de dag goed gebruikt. Echte toeristen, wel lastig en zwaar fietsen hier in de bergen. We hadden de bus niet voor niets genomen. Een merentocht en een craziehouse stond op het program. Leek een beetje op Dali. Verder niet veel morgen gaan we echt aan de route beginnen. 69km staat er op het program waarvan de eerst 7 klimmen worden. Verder zoals gewoonlijk omhoog en omlaag . Een kus en groeten tot de volgende brief maar weer.

1. Susanne en dick nederlof:
    6 maart 2014
    lekker relaxt zoals je er bij ligt. het verloopt wel anders zoals jullie gewend zijn. het is hier nog steeds schitterend weer. weekend wordt 15 gr. maar de omgeving blijft hetzelfde en dat is bij jullie niet. geniet ervan
    lieve groetjes, susanne ook van dick
  2. Anton van Deutekom:
    6 maart 2014
    Ik zie het al:wordt weer een avontuurlijke vakantie!! Mooie foto's trouwens!
    Geniet ervan, groetjes uit Den Helder,

Els (en Anton)
  3. Ria Haspels:
    6 maart 2014
    Ha Jannie en vriendin Wouke.
    Eindelijk nu echt op pad met jullie fietsen.Goede reis en bedankt al voor de foto's.Leuk hoor om jullie zo te volgen.Goet goan!!!!! Ria
  4. Thea:
    7 maart 2014
    Jullie weten de reizen wel uit te kiezen maar het zal wel weer errug mooi zijn. Leuke foto's. Het is wel leuk om jullie zo op de voet te volgen. Jullie het zware werk en wij de lol. Nog een prettige reis verder voor jou en Wouke.
    Dikke kus. Thea
  5. Marit heemskerk:
    7 maart 2014
    hoi oma
    ik weet dat we met moederdag naar de efteling gaan maar zaterdag gaan wij met zijn vieren ook naar de efteling

groet en kus marit
  6. Ans Kops: