Begin van een nieuwe reis door Vietnam

3 maart 2014 - Ho Chi Minh-stad, Vietnam

Het eerste deel van de reis zit er op. Nu 7uur in de ochtend 3 maart en wachten op het volgende vliegtuig die ons van Kuala lumpur naar Saigon brengt. Nog 2 uurtjes vliegen.
Goh, dat viel tegen. Nu wel lekker op onze kamer maar zeker 2 uur vertraging. Verkeerde bagage in het vliegtuig. Aangekomen was onze taxi er niet. Na veel vragen kwamen we er achter dat ze ons vergeten waren en mochten we op kosten van de reisagent hier een andere taxi nemen. Ga er maar aanstaan met bagage en 2 ingepakte fietsen. Eerst 2uur geslapen en toen op geld en water uit. Leuke wandeling gemaakt. Het is wel wennen de drukte en de warmte. Zometeen heerlijk slapen en morgen zien we wel weer. Kus en groetjes.
Marit jou berichtje al binnen gekregen.

1. Jan en Marie-jose:
    3 maart 2014
    Hoi, wat heerlijk dat jullie er zijn.
    Hier zitten we midden in de carnaval. Weer is super goed voor de
    Optochten wel fris natuurlijk maar droog met een zonnetje.
    Binnenkort horen weer wel van jullie reis. Fijn om zo'n verslag te lezen. Houdoe
  2. Anton van Deutekom:
    3 maart 2014
    Hallo tante Jannie, fijn dat jullie veilig gearriveerd zijn. Weer een heel avontuur. Geniet ervan !!!
    groetjes

Els
  3. Anne:
    4 maart 2014
    Jannie en Wouke
    Jullie zijn weer goed aangekomen, niet mopperen over de warmte en drukte, dat heb je opgezocht.
    Als je uitgerust bent zie je de wereld weer heel anders.
    Geniet er van en groetjes Anne
  4. Anne:
    4 maart 2014
    Jannie
    bedankt voor de foto van het knipwerk, zo knap niet.
    Ze kunnen zo naar het knipselmuseum in Westerbork.
    Daar was ik ooit en heb een middag mee zitten knippen, een vak apart hoor maar prachtig.
  5. Susanne en dick nederlof:
    hallo jannie en wouke,
    dat was even pech hebben, maar globetrotters zoals jullie zijn, zijn niet voor 1 gat te vangen. gelijk regelen en opgelost.
    het is hier nog steeds prachtig weer, vandaag woensdag even naar de boule, kan nou niet thuis blijven. guus is ziek heeft longontsteking en dat op die leeftijd ziet er niet goed uit.
    groetjes en geniet ervan wat op je pad komt,

susanne
  6. Jan en cobie:
    5 maart 2014
    fijn dat alles goed gaat. houden zo, zou ik zeggen. geniet van wat je tegen komt. zou het ook wel willen , maar kan het niet. daarom profiteert er van zo lang als mogelijk is. heel veel liefs cobie en ook jan
  7. Marit heemskerk:
    hoi oma
    ik ben met de optocht 3e geworden en nikki en ik hebben een beker gekregen ik laat hem wel zien als je terug bent van vakantie en dan laat ik de medaile ook wel zien nikki en ik hadden niet verwacht dat we 3e werden en dat we een beker kregen dus nu zijn we extra blij

groetjes en kus van marit