September 2019 Maleisisch Borneo

18 september 2019 - Kuching, Maleisië

16-9 Hallo na een flinke reis gestart met de eerste dag in Kunching. Gezellig rond gewandeld een lekker noodle soepje genomen en een rugzakje gepakt voor morgen. Gaan we twee dagen de jungle in.

17-18-9 Twee dagen doorgebracht in het Bako Nat. Park. Mooie maar zware genwandelingen gemaakt. De nachtwandeling viel me wat tegen. Teveel mensen, teveel geklets. Maar dat mag de pret niet drukken. Toch nog wel wat gezien natuurlijk. Overdag apen, slangen en baardzwijnen. Naast de insecten.  Straks met de boot weer terug naar Kunching voor een nacht in ons hotel. Tijdens ons boottochtje nog een krokodil gezien trouwens. Waarna we morgen voor 2 nachten naar een Iban- longhouse gaan.

Verder hebben we jammer genoeg geen blauwe lucht, wel is het erg warm, maar door de branden overal in Indonesië hangt er erg veel smog.

Groetjes Jannie en Wouke

1. Diana:
    18 september 2019
    Mooie plaatjes en leuke aapjes! Veel plezier
  2. Jacques van Deutekom:
    18 september 2019
    Geweldig schone zus, mooie scherpe foto's en wat ik leuk vind dat de oude taxiboot met zonnepanelen is voorzien. Veel plezier met deze trip.
  3. J.C. van Deutekom:
    18 september 2019
    Mooi plaatjes, veel apen en jammer dat er zoveel smog is. Ze gaan wel met de tijd mee, de zonnepanelen op het bootje, hoeft hij nu niet te roeien, ik kan niets bedenken wat hij met die stoom moet doen. OP de groepsfoto zag ik Wouke niet, heb ik er overheen gekeken of heeft ze de foto gemaakt. Voor beide veel plezier!
  4. Marit:
    19 september 2019
    Wauw Oma! Klinkt heeell leuk!😘geniet ervan en veel plezier maken!