vervolg 8

2 april 2015 - Tambon Phe, Thailand

1april
met luieren op een eiland komen er niet veel spannende dingen voor.
het snorkelen valt hier iets tegen.
de zee is wel helder maar onderwater toch in beweging.
Zie je wat minder, gisteren naar de andere kant van het eiland gelopen voor de zonsondergang, was niet ver even een heuveltje over.
Wij zitten hier op het smalste gedeelte. De zon niet helemaal in de zee zien zakken er komt vaak bewolking bij. Vanavond nog eens proberen. Nacht zwemmen is ook altijd een van mijn favorieten, heerlijk onder de sterrenhemel.
2april
Nu na de lunch nog een uurtje lezen en dan komt de taxi. Je ziet ze hier als brommer met een zijbakje of kleine vrachtauto's. Kunnen we in de laadbak. We zullen zien.
Het is de laadbak geworden.
we zijn nu weer in Ban Phe en gaan morgen weer aan de bak voor 75 km.
Deze verstuur ik nu maar ik geloof dat we tot Bangkok niet veel bijzonders aan overnachtingen hebben. Horen jullie voor die tijd niets meer dan heel fijne Paasdagen alvast.
groetjes

1. Jan en cobie:
    3 april 2015
    hallo jannie, natuurlijk jullie ook fijne paasdagen, wel dat is een mooi eind fietsen hoor. doe het je niet na. gaat de zon daar ook zo snel onder? in texas is hij in de tijd van ongeveer 5 / 10 min. weg. hartelijke groeten jan en cobie.
  2. Els van Deutekom-Gomes:
    3 april 2015
    Hallo tante Jannie, U ook heel fijne paasdagen toegewenst. Merken jullie nog iets van Pasen daar??
    Veel fietsplezier maar weer, groetjes uit Den Helder, Anton en Els.