Zuid Afrika

26 augustus 2017 - Fish River Canyon, Namibië

24e
Half 7 verzameld. We zijn met 16 pers.voorlopig. Gaat gedurende de reis nog wel wat wisselen. Wat Australiërs, Engelsen, Duitsers en buiten ons vieren nog 1Nederlandse vrouw. Na de truck verdeling om 8 op toer en een uurtje later gelegenheid voor inkopen en ontbijt. We hadden vanuit het hotel al een box meegekregen. Om 11 uur kwamen we aan bij wijnproeverij. Vroeg maar wel lekker. Nu in totaal 280 km. te rijden. Benieuwd waar we terecht komen.
Een prachtig resort Marcuskraal. Tussen de sinaasappel bomen een heerlijk huis met yacuci.
25e. Vandaag verder naar boven naar de grens van Namibië. Grote vlaktes en erg droog allemaal.
26e Een drukke dag geweest. 7 uur ontbijt en daarna naar de oranje rivier om 10km.te kanoën. Dit met Corrie, het ging soms goed soms ook minder. Op het laatst tegen een rots gebotst en omgeslagen. Niets ernstigs maar wel kletsnat. Hilariteit al over.
In de middag nog een klif waneling gemaakt tijdens zonsondergang.
Temperatuur ruim boven de dertig graden en prachtige lodges.
we vermaken ons goed. We zitten nu in canyon village bij de fish river canyon kerstliedjes te luisteren.
groeten van ons vieren tot de volgende keer. Jannie