vervolg 7

30 maart 2015 - Tambon Chakphong, Thailand

28maart
Aan zee. Gistermiddag voor de eerste keer aan en in zee geweest. In Chao Lao. Lastig om een bungalowtje te vinden. Druk vanwege het naderende weekend en de vakantie die hier nu is. Maar goed voor 1 dag toch iets gevonden en vandaag doorgefiets naar een badplaats 55km.verderop.
Zo mogelijk nog drukker maar ook met meer accomodaties.
Het enige wat we moeten missen is warm water. Niet zo'n punt met dit weer. Denk hier ook morgen nog te blijven of het moet verder erg gaan tegenvallen.Dan kunnen we maandag richting het eiland Ko Samet.
Hopelijk is het daar wat minder druk.
Want met de drukte schieten de prijzen ook flink omhoog.
29maart
Geen wonder dat het hier zo druk is we zitten hier in Leam Mea Phim en vanochend is er hier een triathlon gehouden. Gelukkig voor hen is het nog wat bewolkt en net is er weer een bui gevallen. Maar toch een prestatie hoor. Ook voor degene die dit klimaat niet gewend zijn. Zo meteen weer de straat oversteken en aan het strand de volgende stoel gaan pakken.
En ook heerlijk een poos de zee in, deze is nu lekker rustig met een kleine branding en veel te zien. Heel gezellig vandaag. Om jullie een klein beetje jaloers te maken, heerlijk om zo een hele tijd in zee te dobberen en het niet koud te krijgen.
Benieuwd of het morgen gaat lukken met het eiland, avonturen maar weer.
30maart
Aangekomen op zo'n soort bounty eiland. Hier gaan we ons 3 dagen vermaken. Niet moeilijk hoor.
Eerst vanochend 25km. gefietst toen een hotel gezocht waar onze fietsen en de meeste bagage konden achter blijven. Daar hebben we meteen een overnachting voor als we de 2e in de middag terug gaan naar het vaste land.Dan een plaats op het eiland boeken en een ticket voor de speedboot. Allemaal goed te doen
Om 12 uur zaten we al in ons bungalowtje na iets meer dan
30 min. varen. Mooi snorkelplekje hier volgens mij.
Groetjes maar weer.

1. Susanne en dick nederlof:
    30 maart 2015
    wat fijn voor jullie dat je eindelijk een beetje rust heb en kunt genieten van de mooie stranden en de zee, geniet ervan
    hier giert nog steeds de wind om ons huis

groetjes,

susanne
  2. Ans Kops:
    30 maart 2015
    Nu jullie vermaken je wel. Hier gewoon koud en veel wind.
    Nog fijne vakantie verder.
    Groetjes van Ans
  3. Marit heemskerk:
    30 maart 2015
    nou weer leuke en spannende verhalen hoor en toen ik het las maakte je me jaloers ik wil namelijk ook wel aan zee zitten.vandaaag is het hier heel lekker weer! veel plezier nog

groetjes marit