vervolg 5

23 maart 2015 - Tambon Khlong Hat, Thailand

21 maart
Vandaag geen internet. Dus nu maar een klein verhaalte in het voren.
We werden om 5uur wakker van de regen. Gelukkig hield het na een uur weer op. Konden we toch droog vertrekken. De wegen zijn dan wel glad van de natte olie die erop zit.
Uitkijken dus. De man van het echtpaar is onderuit gegaan, gelukkig alleen wat schaafwonden.
Al vroeg onze 50km. erop zitten.
22 maart
Aangekomen in Aranyaprathet de grensovergang van Thailand en Cambodja een lekker druk stadje na twee dagen haast niets. Eerst even rusten en dan maar eens rond gaan kijken.
23 maart
Druk en wel gezellig was het. Heerlijk gegeten iets met cashewnoten en een lekkere salade. Vandaag op weer wat licht klimwerk gehad, een foto meegestuurd we zitten weer in het Karstgebergte, altijd een mooi gedeelte van Azië. Een leuk modern huisje gevonden voor de nacht Als we zin hebben kunnen we nog een klein stukje rond een meertje fietsen zometeen.
Wat me jammer genoeg niet lukt op mijn smartphone ia de foto's draaien wn ik krijg er momenteel geen onderschrift bij. Te weinig internet sterkte denk ik. Voor de liefhebber we zitten in Khlong Hat.
Ik verstuur dit maar want morgen en overmorgen slwchte verbindings mogelijkheden. Met de groetjes dus maar.