vervolg 3

17 maart 2015 - Tambon Kang-an, Thailand

13 maart
Weer 80 km. verder op de route.
Gistermiddag nog een flinke regen en onweersbui gehad blij dat we al binnen waren. Het zwembad al gebruikt dus niets gemist of tekort gekomen. Heerlijk gegeten in de avond een zalige groente salade en een gebakken vis met zoetzuur.
Gisteren waren in de buurt van de Preah Vihear het tempelcomplex waar met buurland Cambodja nog steeds ruzie over is. Worden ook nog steeds rechtszaken over gepleegd.
Veel militairen hebben we wel gezien maar dichter in de buurt zijn we maar niet gegaan.
Nu zitten we in Sangkha.
14 maart
Weer een flink stuk verder zitten nu 70km. verder in Prasat en zijn va plan hier een rustdag te nemen. Drie dagen met behoorlijke afstanden worden je benen toch moe van. De wegen zijn hier in deze regio ook niet allemaal even goed en een dag vlakke wegen kunnen we nu alleen nog maar van dromen. We hebben hier ook een zwembad in de tuin dus zodadelijk nog maar eens proberen.
15maart
Heerlijk zo 'n uitslaap en luierdag.
Vanochtend met een echt engels ontbijt begonnen. Er is een restaurant naast ons van een engelsman.
saucijzen, bacon, witte bonen in tom saus, eieren alles compleet. Lekker hoor.Een foto van ons huisje meegezonden en voor de rest wat lezen en luieren vandaag..
Er zitten in deze hoek van Thailand best veel (oudere westerse mannen) valt echt op. Vaak getrouwd met thaise vrouwen.
Deze stuur ik maar weer weg.
groetjes weer voor allemaal.

1. Anne:
    17 maart 2015
    Hoi jullie samen
    Weer een eind gefietst, ik heb het nog niet opgezocht. Al die verschillende bomen, dat lijkt me geweldig. Een rustpunt met een zwembad ook, wij gaan morgen weer, we zijn weer zover opgeknapt.
    Fiets je lekker op dat Engelse ontbijt? Al die oude mannen hebben pensioen, zijn in de zon gaan wonen, met vrouw erbij, misschien kunnen jullie daar een man vinden? Fietse ze en veel plezier samen!
  2. Jan en cobie:
    17 maart 2015
    hallo jannie, fijn dat alles naar jullie zin gaat. nog geen lekke band gehad? over het weer mogen wij ook niet klagen, het is nu echt voorjaar met ongeveer 16 gr. alleen aankomend weekend gaat de temperatuur weer fors omlaag. dat is echt Holland's weertje. laat die oude mannetjes maar lekker zitten daar. veel plezier samen en groeten jan en cobie.
  3. Thea:
    18 maart 2015
    Hoi Jannie en Wauke.
    Tjemig zeg, wat een afstanden leggen jullie af en dat met die hitte! Heb je ook nog lekker geproefd in de plantages; het klonk allemaal lekker. Nog veel vakantieplezier.
    Groetjes, Thea
  4. Susanne en dick nederlof:
    18 maart 2015
    heerlijk zo'n engels ontbijt, het water liep uit mijn mond
    wat een heerlijk weer. gisteren was het prima, maar toen was ik een dag ziek en lag ik op de bank en dick met eent-shirt in de zon aan het lezen. vandaag was het niet echt lekker, zeker niet tijdens het boulen. groetjes susanne
  5. Marit heemskerk:
    24 maart 2015
    heel knap! zoveel fietsen. ik kan nu nog niet eens 80 km fietsen echt heel knap veel succes nog! groetjes marit