vervolg 2

14 maart 2015 - Tambon Si, Thailand

11maart
Na een niet al te moeilijke route, 45km. over een glooiende weg (zo kan je heuvels dus ook noemen) ze waren niet zo erg maar toch flink in de pendalen zijn we aan gekomen in
het Phunchongnayo nat. Park. Ligt tegen de Emerald Triangle aan.
Een rustig park in de buurt van een (mooie)? waterval 15km. maar deze staat nu zo goed als zeker droog dus kunnen we ons de moeite besparen. De bedoeling was hier twee dagen te blijven. Nu gaan we morgen door de naar iets met een zwembad. De temperatuur is heftig zo tussen de 35 en 40 gr. Dus altijd maar vroeg op pad.
12 maart.
Een aardig plekje gevonden een paar bungalowtjes in een grote tuin en plantages er omheen.
Een klein zwembadje is er ook We zittsn een km. of 10 voorbij Nam Yuen. Kortbij de Cambodjaanse grens.
13 maart
Heerlijk uitgeslapen (7.30) en een goed ontbijt nu een rustdag. Zo een wandeling door de fruit plantages enz.
bananen, cashewnoten, ramboetans,
doerians en ook rubberbomen, tammerinde maar ook peper en dergelijke.
Kortom lekker rondkijken en ruiken.
13 maart
Weer een fijne fietsdag erop zitten.
Vroeg begonnen vanwege de hitte we hadden om 12.00 uur al 55km.gefietst en hoefde er toen nog maar een kleine 10. Alleen smaakt rond die tijd het noedelsoepje erg goed. Weer een prima plekje gevonden leuk huisje, zwembad met ligstoelen dus een luie middag.
We zitten nu in Khun Han en hebben ook weer internet.
We gaa nog beslissen of we hier iets langer blinvenof morgen doorgaan en over eendag of 4 weer een rustdag nemen. Dit verstuur ik nu maar weer.
Groetjes voor allemaal.

1. Jan en cobie:
    14 maart 2015
    hallo jannie, ja het is anders als hier. de warmte is hetzelfde als in Texas in de tijd dat ik ga.. daarheen is het 7uur tijd verschil alleen is het daar vroeger als hier. bij jullie is het later die 6uur volgens mij. wel we hebben hier een mooie week achter de rug, maar nu is het koud , je kan goed de winterjas weer aan. fijn dat je geniet, ja het fietsen zal best vermoeiend zijn in die warmte.groetjes voor jullie beide.
  2. Marit heemskerk:
    14 maart 2015
    Lieve Oma,nog meer leuke verhalen spannend hoor.ik mis je nu al elke dag denk ik aan jou.en ik heb vandaag een hockey wedstrijd gespeeld was heel simpel 10-1 gewonnen.ik moest ook invallen bij de 8e2 daar ook gewonnen 8-0 was ook heel leuk en simpel.IK BLIJF ALTIJD AAN JE DENKEN! kusjes Marit
  3. Jopie Tak:
    15 maart 2015
    Nou Jannie, jullie hebben al heel wat gefietst en gezien!
    Geniet er nog van!
    Groeten, Jopie
  4. Trees en Will:
    16 maart 2015
    Hallo Jannie en Wouke,
    de reisverhalen zijn weer super!!!
    en erg veel zon en warmte, hier is het nogsteeds koud vooral de wind is pittig, ut is 5 graden, maar het voelt kouder, s'avonds met het dekentje op de bank en tv kijken, dat voelt dan prima.
    vorige weekend waren we in Groenlo voor Klaas z,n 82ste verjaardag, was heel gezellig veel bier en wijn, en een zang serenade van Klaas, nogal dronken , dus een beetje vals.maar wel lachen geblazen.Komende week 3 dagen werken en Nancy helpen met haar huisje....
    dus genoeg te doen grtjes van Trees en Will en foets ze.........