reis, aankomst en eerste dagen

7 maart 2015 - Ubon Ratchathani, Thailand

6 maart. We zijn weer in Thailand.
De 5e in de ochtend 9.30 van huis vertrokken en de 6e om 18.30 in het hotel aangekomen. Let wel 6uur mag er vanaf zoveel tijdsverschil is er. En een temperatuurs verschil van ruim 30gr. Gisteren nog ijs krabben en nu 35 gr.
Maar moe. Vlakbij het hotel dat in het centrum van Ubon Ratchathani ligt, wezen eten een lekkere curry en een heerlijk biertje erbij.
Nu even dit stukje schrijven en dan slapen. In het vliegtuig is er weinig van gekomen. We hebben het laatste stuk vanaf Bangkok mooi eerste klas gevlogen. Jammer, maar een uurtje. Wel een lekker sapje en een dienblad vol lekkere hapjes. Vlug eten dus maarvoor het toestel weer landen gaat . Ik stop voor vandaag, morgen de fiets rijklaar maken en andere klusjes.

7 maart . Heerlijk aan het slapen, zit er in het lichtsysteem een wekker die stond op 02.00 uur. We schrokken ons rot en het heeft wel een tijdje geduurd voor ik weer in slaap viel.
Een lekker ontbijtje gehad de fiets uit de doos gehaald alles is goed overgekomen naar een fietsenwinkel met vrij zachte banden om ze verder op te laten pompen. Verder geld wezen pinnen, water halen, mango's gehaald en wat tempels bekeken er staan hier 23 vrij grote complexen.
nu lui op bed thee ernaast tot etenstijd.
Morgen gaat de route beginnen.
groetjes

1. Jacques van Deutekom:
    7 maart 2015
    Hé schonezus, nogmaals een fijne vakantie, samen met Bouke en ik hoop dat er veel verslagen komen, dan hebben jullie het ook geweldig.
  2. Jan en cobie:
    7 maart 2015
    geniet van alles, wat je zie en mag mee maken. blij dat de reis goed is verlopen. groetjes voor jullie beide.
  3. Diana:
    8 maart 2015
    Hoi mam & Wouke! Leuk om al weer wat van jullie te lezen! Hopelijk veel mooie dingen voor jullie onderweg! Wij hier een drukke klusdag, hopelijk de kinderen vanavond weer op hun eigen kamer. Veel liefs xxx
  4. Marja:
    10 maart 2015
    Heerlijk om weer jullie verhalen te lezen.
    Fiets ze daar wij doen het hier.
    Want hier is het ook mooi weer.

Groetjes Nanny en Marja
  5. Marit heemskerk:
    14 maart 2015
    hoi Oma,fijn dat je veilig bent aangekomen.Mijn kamer is heel mooi geworden.als je thuis komt laat ik hem snel zien.Groetjes marit