6 juli.

7 juli 2018 - Tromsø, Noorwegen

Afgelopen nacht weer eens een normaal aantal uren geslapen. Wel vreemd dat het niet verder dan schemer komt. De natuur loopt wel ruim een maand achter bij ons. Heel fris groen is alles en bv. het fluitenkruid staat volop in bloei. Bij de huskies geweesten in het SIIDA museum. Daarna door naar Honningsvak tassen brengen en dineren.
Dan naar de Noordkaap. Dan zijn we ook al weer in Noorwegen, de klok weer een uur terug. Prachtig hier, de hele dag is al mooi geweest. Op het uiterste puntje van Europa hadden we de jas wel nodig . We waren er rond 22.30 en hebben nog mooie foto's kunnen maken van de punt en de barendszee voor we om 01.00 bij ons bed terug waren.

7juli. Om 07.15 een lange reisdag te gaan. Langs vele bergpassen en fjorden zijn we om 18.15 aangekomen in Tromso. Hier blijven we twee dagen. Morgen op ons gemak wat rondkijken. Niet het beste weer geweest vandaag. Veel bewolking en soms regen. Hopelijk morgen beter. Groeten maar weer

1. Arjan van Deutekom:
    7 juli 2018
    Mooi hoor allemaal, indrukwekkend. Veel plezier
  2. Jacques van Deutekom:
    8 juli 2018
    Ja he, vreemd dat de zon bijna niet ondergaat, maar ik heb dat altijd mooi gevonden.
  3. J.C. van Deutekom:
    8 juli 2018
    Jammer van het weer, ik dacht dat er een hoge drukgebied daar nog was. Wij genieten daar nog wel van en hebben grandioos weer.
    Ik denk dat het vreemd is nog fluitenkruid te zien zo lang geleden voor ons. Jij hebt gewoon 2x voorjaar. Geniet ook van je busreis. Groetjes aan de anderen!