Etosha nat. park

4 september 2017

3sept.
Vandaag 1uurtje rust voordat we aan de sunset drive beginnen. Gisteren zijn we om 7.30 in het park aangekomen en met uitzondering van een lunch uur tot 17.30 doorgegaan met wild spotten.Heel veel gezien.
Even laten weten hoe dat ongeveer in zijn werk gaat. Een tot anderhalf uur rijden, met stops als er iets moois te zien is. Dan kom je weer aan bij een drinkplaats waar als er veel dieren zijn vaak wel een half uur of langer gekeken wordt. Daarna weer verder naar de volgende dieren.
Wel honderd olifanten, 7neushoorns, 12 leeuwen en uiteraard zebra's, duizenden springbokken, vogels, giraffen, struisvogels enz.
Vanochtend is hier de zomertijd ingegaan. In Namibië zat 1 uur tijdsverschil. Nu is het weer hetzelfde als bij jullie.
Het hield wel in dat om 4.45 de wekker afliep ipv. 5.45 wat het nu was, ook al wel vroeg. We reden om 7.00 weg om het jachtluipaard te spotten maar jammer genoeg niet gevonden.
Wifi is er in het park niet dus de mail komt later.
Groetjes
4sept.
we zitten nu net buiten Windhoek kort tegen de grens van Botswana. Daar gaan we de komende 6dagen doorbrengen. Ik verwacht dat daar weinig wifi verbinding zal zijn. Dan weten jullie dat.
Onze "all happy family" is weer gewijzigd. 5 eraf en 4nieuw erbij. Een pas getrouwd Italiaans stel en nog een stel die morgenochtend erbij komen.
Afwachten maar in iedergeval hoeven we morgen pas om 7uur aan het ontbijt te komen. Heel relaxed.
Kus en groeten van mij en het laatste ook van de anderen.

1. Danielle:
    4 september 2017
    Ha Jannie,
    Klinkt fantastisch al die mooie dieren!
    Zelfs ik zou er (bijna ;-)) zo vroeg voor op staan...!
    Veel plezier, ook voor je reisgenoten
    Groeten, Danielle