Swakopmund

30 augustus 2017 - Swakopmund, Namibië

29e Vandaag aangekomen in Swakopmund. Het was hier erg winderig dus een stuk frisser dan de laatste paar dagen. Benieuwd wat het morgen word als we de zee op gaan met een catamaran.
De laagste 2dagen prachtige natuur gezien. Waaronder de duin 45, de sossusvlei en sesriem in de Namibwoestijn. Ik probeer daar morgen nog wat foto's van bij te zetten. Nu te lange dagen, vroeg op in de morgen en dan ook echt vroeg zo om 4 of 5uur en laat erin. Morgen later in de middag een paar uur vrij. Maar zoals in de bus altijd klinkt we zijn 'one happy familie'.
30e zoals ik gisteren al schreef we wennen aan vroeg opstaan. Vanochtend konden we uitslapen tot 7.00uur maar dan zijn we toch al om 6.00uur wakker. Morgen dus maar weer om 6.00 op en reizen we weer verder.
Een mooie tocht gehad vanochtend. Veel gezien en gehoord over de dieren in de zee hier en de haven hier.
On 9.00uur vertrokken en 12.30 weer terug. Champagne, oesters en hapjes aan boord. Pure verwennerij.
gezien pelikanen, zeehonden en dolfijnen. Verder eten en drinken is hier heerlijk. Springbok, oryx, zebra allemaal lekker.
en o ja Diana er zijn foto's op Wouke haar toestel maar nu nog niet.Ben zelf ook benieuwd
groetjes maar weer. .

1. J.C. van Deutekom:
    31 augustus 2017
    Jannie
    Je zal toch weer blij zijn als je thuis bent,kun je uitslapen. Dit is gewoon een doe vakantie en ja daar moet je iets voor over hebben. Als je in Kaapstad bent geland heb je idd al weer ver gereisd. Veel plezier, de rest de groetjes Anne
  2. Arjan van Deutekom:
    31 augustus 2017
    ziet er allemaal gaaf uit hoor, genieten maar :)