12juli

15 juli 2018 - Oppdal, Noorwegen

Vandaag naar Trondheim gereden en daar een paar uur rondgekeken.
Leuke binnenstad en een mooie kathedraal Nidaros. Zo heette de stad vroeger ook toen het nog de hoofdstad was .Koningen worden hier gekroond en liggen hier ook begraven. Later op de dag naar
Oppdal gereden. Hier blijven we 2 nachten. Wat wandel mogelijkheden hier we gaan het morgen bekijken.
13juli. In het Oppdal ons prima vermaakt. Met kabelbaan naar boven en lopend naar beneden gegaan. Prachtig weer gehad.
14juli. Lange reisdag geweest tot bijna Oslo.
15juli stadstour Oslo gehad. Mooi.
een bijzondere stad met een bijzondere beeldentuin. Toer verder naar de boot in Zweden. Nu met weinig wifi mijn reis afsluiten. Groeten en tot horen. Jannie

1. J.C. van Deutekom:
    16 juli 2018
    Die oude gebouwen in het water die zijn mooi, ook dat moderne gebouw, het contrast kan niet groter.
    Kun je in de kathedralen, die zullen niet zo rijk versierd zijn zoals wij die kennen, denk ik.
    groetjes aan de anderen en veel plezier Anne